Migraine

Migraine kan een enorme impact hebben op je dagelijks leven. In veel gevallen wordt de pijn slechts gedeeltelijk bestreden met pijnstillers, terwijl dit met botox juist goed te behandelen is.

Een mogelijke oorzaak van hoofdpijn is het aanspannen van de (aangezicht) spieren. Door te behandelen met botox kunnen de spieren die leiden tot klachten zich ontspannen. Hierdoor kunnen klachten van migraine of spanningshoofdpijn verminderen. Het aantal aanvallen neemt aanzienlijk af en de intensiteit van de migraine / spanningshoofdpijn wordt minder heftig.

Na de behandeling

Een week na de behandeling wordt het effect merkbaar. Het effect houdt tot ongeveer vier maanden aan. In deze periode zullen de migraine aanvallen verminderen. Zodra de klachten weer toenemen, kun je een nieuwe botox behandeling ondergaan.

Afspraak maken

Wil je graag een afspraak maken voor een gratis consult en/of een behandeling? Dit kan heel eenvoudig via ons online boekingssysteem. Bellen kan natuurlijk ook 088-0159100.

Migraine

v.a. €250,-

• Afnemen spanningshoofdpijn
  • Effect merkbaar na 1 week
  • Originele BOTOX®
  • Circa 4 maanden effect
Behandeling boeken

Uitgelichte vraag

Is de ingreep van een ooglidcorrectie pijnlijk?

Bekijk alle vragen
drs burcu gundogdu Drs. Burcu Gündoğdu geeft antwoord.

Je kunt een lichte druk of beweging voelen, maar geen pijn. De lichte zwelling na de behandeling kan wel gevoelig zijn. Dit kun je tegengaan door je ogen goed te koelen en het innemen van een paracetamol.

Uitgelichte vraag

Wat zijn fillers?

Bekijk alle vragen
drs cynthia hawi Drs. Cynthia Hawi geeft antwoord.

Injectables, fillers of rimpelvullers zijn producten die met een injectienaald in de huid worden gespoten om rimpels / fijne lijntjes te reduceren of om de contouren van uw gezicht te verbeteren. De Teosyal fillers die wij gebruiken in Laurium Klinieken komen uit Zwitserland en zijn van de allerhoogste kwaliteit.