Migraine

Migraine kan een enorme impact hebben op je dagelijks leven. In veel gevallen wordt de pijn slechts gedeeltelijk bestreden met pijnstillers, terwijl dit met botox juist goed te behandelen is.

Een mogelijke oorzaak van hoofdpijn is het aanspannen van de (aangezicht) spieren. Door te behandelen met botox kunnen de spieren die leiden tot klachten zich ontspannen. Hierdoor kunnen klachten van migraine of spanningshoofdpijn verminderen. Het aantal aanvallen neemt aanzienlijk af en de intensiteit van de migraine / spanningshoofdpijn wordt minder heftig.

Na de behandeling

Een week na de behandeling wordt het effect merkbaar. Het effect houdt tot ongeveer vier maanden aan. In deze periode zullen de migraine aanvallen verminderen. Zodra de klachten weer toenemen, kun je een nieuwe botox behandeling ondergaan.

Afspraak maken

Wil je graag een afspraak maken voor een gratis consult en/of een behandeling? Dit kan heel eenvoudig via ons online boekingssysteem. Bellen kan natuurlijk ook 088-0159100.

Migraine

v.a. €250,-

• Afnemen spanningshoofdpijn
  • Effect merkbaar na 1 week
  • Originele BOTOX®
  • Circa 4 maanden effect
Behandeling boeken

Uitgelichte vraag

Is de ingreep van een ooglidcorrectie pijnlijk?

Bekijk alle vragen
drs burcu gundogdu Drs. Burcu Gündoğdu geeft antwoord.

Je kunt een lichte druk of beweging voelen, maar geen pijn. De lichte zwelling na de behandeling kan wel gevoelig zijn. Dit kun je tegengaan door je ogen goed te koelen en het innemen van een paracetamol.

Uitgelichte vraag

Wat is een chemische peeling?

Bekijk alle vragen
Xandra Wisselink geeft antwoord.

De naam ‘chemische’ peeling roept onbedoeld vaak angst op bij patiënten. De behandeling heeft deze naam echter te danken aan het effect wat een peeling bereikt, namelijk een chemisch proces in de huid bewerkstelligen. Peelings zijn vloeistoffen die bestaan uit natuurlijke zuren zoals, melkzuur, salicylzuur en glycolzuur. Het zijn dus geen ‘enge’ chemische stoffen die op de huid aangebracht worden.

Uitgelichte vraag

Kan ik tijdens een ooglidcorrectie ingreep zien wat de arts doet?

Bekijk alle vragen
drs leanne wong Drs. Leanne Wong geeft antwoord.

Nee, tijdens de ingreep kun je niet zien wat de arts doet. Het ooglid bestaat uit meerdere huidlagen. Tijdens een ooglidcorrectie wordt slechts een overschot van de bovenste, oppervlakkige huidlaag weggehaald. Hierdoor komt het oog niet ‘bloot’ te liggen en ontstaat er geen ‘spleet’ waar doorheen gekeken kan worden. De onderste huidlagen blijven het oog bedekken, waardoor je niet mee kunt kijken tijdens de ingreep.

Wat zijn fillers?

Bekijk alle vragen
drs cynthia hawi Drs. Cynthia Hawi geeft antwoord.

Injectables, fillers of rimpelvullers zijn producten die met een injectienaald in de huid worden gespoten om rimpels / fijne lijntjes te reduceren of om de contouren van uw gezicht te verbeteren. De Teosyal fillers die wij gebruiken in Laurium Klinieken komen uit Zwitserland en zijn van de allerhoogste kwaliteit.